Kinect Adventures

Kinect AdventuresHet blijft moeilijk om punten toe te kennen een gratis spel – Kinect Adventures wordt verkocht samen met de Xbox 360 Kinect – aangezien de prijs bij mij alvast een rol speelt in de eindbeoordeling. Ik stel me echter de vraag of de productiekosten van de software niet terug te vinden zijn op het prijskaartje van de nieuwe hardware en moet ook de review van Kinectimals in het achterhoofd houden. Verdict: een leuke game die de kracht van de Kinect aantoont.

“Tijdens de vele promotiecampagnes van de Xbox 360 Kinect, was Kinect Adventures steevast het spel waarmee Microsoft uitpakte. De vele filmpjes van jonge mensen die hun plezier uitschreeuwden toen hun rubberen vlot met een smak op het water landde in River Rush, of van de acrobatisch kronkelende lichamen op de Reflex Ridge, maakten me vrijwel meteen duidelijk dat de gigant uit Redmond de spreekwoordelijk kip met de gouden eieren op stok had. De wild om haar heen zwaaiende demonstratrice van Rally Ball, een rommelig ogende spelmode, deed me ten onrechte nog…”

Lees verder op X-Power.

Geef een reactie

