Lips: Number One Hits

Lips Number One HitsDe eerste Lips kon me niet bekoren, maar toch kon ik de goede Sint overhalen om de brave kindjes thuis te verrassen met SingStar Studio 100 op de PlayStation. Bizar genoeg kon dit volledig Nederlandstalige spel me wel boeien en dus begon ik goedgemutst aan de test van Number One Hits. Was me dat een koude douche, want te veel onvergeeflijke fouten doen uiteindelijk dit tweede deel de das om. Teleurstellend: zes op tien.

“Je kent het genre dat met SingStar op de PlayStation 2 volwassen werd onderhand wel, het in onvervalste karaokestijl “meezingen” met bekende en minder bekende liedjes is uitgedraaid tot een heuse rage en Xbox wil natuurlijk graag een graantje meepikken van dat succes. Microsofts tweede charmeoffensief, luisterend naar de naam Lips: Number One Hits, blijkt echter – op (uiteraard) de muziekselectie, wat visuele opfrissingen en een fonkelnieuwe, maar door het vele contacteren van de Live-server trager reagerende gebruikersinterface na – een quasi…”

Lees verder op X-Power.

Geef een reactie

