Bubble Bobble Neo!

Bubble Bobble NeoIk ben een fan van retrogames, maar er zijn grenzen aan wat ik wil investeren in een reis terug in de tijd. Tien euro of 800 Microsoft punten voor een spelletje uit de prehistorie is te veel, zeker indien blijkt dat de makers een facelift overbodig acht(t)en en bovenal de gameplay compleet achterhaald is. Jammer, want zo krijgt deze mooie herinnering uit mijn jeugdjaren een onnodig wrange nasmaak. Alweer een lauwe 5 op 10.

“Onlangs slenterde ik door het drukke winkelcentrum, op zoek naar een leuke film in HD, maar ondanks de duidelijke opmars van Blu-ray in de rekken, vond ik mijn gading niet. De koopdrang kreeg echter de bovenhand en ik zou koste wat het kost met iets naar huis gaan. Die bewuste dag was het lot mijn portefeuille evenwel gunstig gezind, want ik botste op een spelcompilatie voor de PSP, EA Replay en dat aan de aantrekkelijke prijs van tien euro. Een daalder per spelletje, dat is een prijs die ik voor wat nostalgie wel wil betalen, zeker wanneer…”

Lees verder op X-Power.

Geef een reactie

