Left 4 Dead

L4DDe cirkel is rond. Ruim twee jaar geleden schreef ik mijn eerste artikel voor X-Power. Vandaag maak ik met deze review van Left 4 Dead, een spel dat overigens weldra zijn eerste kaarsje uitblaast, het werk van mijn toen nog mentor af. In al die maanden is er veel veranderd in de wereld, ook op Xbox. L4D wist de tand des tijds echter goed te doorstaan en verdient ruimschoots deze acht.

“Crash Course – de bespreking hiervan volgt later op de maand, we geven dan overigens ook één downloadcode weg – is de naam van de nieuwste en voor het eerst ook betalende en dus Premium DLC van Left 4 Dead. Toen we over de controverse hieromtrent berichtten, bleek er tot onze grote verbazing nog geen review van het anders toch goed onthaalde L4D in onze database te zitten. Dat moest natuurlijk rechtgezet worden, vandaar dat ik mijn bevindingen alsnog neerpen. Het pad naar dit slachtfestijn lag nochtans bezaaid met scherpe keien en diepe putten.”

Lees verder op X-Power.

Geef een reactie

