Halo Wars: Premium DLC

Halo Wars PDLCDoor de snel stijgende populariteit van de Game Add-ons op de Xbox 360 was het niet de vraag of, maar wanneer ik er eentje op mijn boterham zou krijgen. En kijk, toen vielen er twee in de mailbox, namelijk Strategic Options en Historical Battle Map Pack. Beide uitbreidingen op de RTS Halo Wars bleken uiteindelijk weinig meerwaarde te bieden. 5 op 10.

“Ik troost me de moeite om opnieuw Halo Wars aan u voor te stellen, een heleboel informatie staat reeds te lezen in de review van Roald en mezelf. In deze recensie kom ik terug op de beide PDLC’s (“premium downloadable content”) van elk 800 MPS: Strategic Options en Historical Battle Map Pack. Laat het van meet af aan duidelijk zijn dat deze add-ons in de verste verte niet te vergelijken vallen met de vele expansies voor de bekendste RTS van Ensemble Studios, Age of Empires. Daarvoor was de nieuwe developer achter deze…”

Lees verder op X-Power.

Geef een reactie

