Aces of the Galaxy

Aces Of The GalaxyEen waar gebeurd verhaal (maar nog niet verfilmd, call me). Een game testen voor een review en het vervolgens compleet vergeten. Het zegt genoeg over deze game, een 5 op 10 is bijgevolg geen te streng verdict.

“De laatste stralen van een flauwe zomerzon vallen op het terrasje. Voor me ligt het augustusnummer van het Official Xbox 360 Magazine UK. Die had ik enkele uren daarvoor (eindelijk) opgepikt in de gamestore. Na wat heen en weer geblader kom ik uit op de XBLA-reviewsectie. En daar stond hij plots, op pagina 94, Aces of the Galaxy. Een schok van herkenning ging door me heen toen ik me, in een fractie van een seconde, realiseerde dat deze game al twee maanden op mijn harde schijf stond, uitgespeeld en klaar om besproken te worden. Hoe kon dat me ontgaan zijn?”

Lees verder op X-Power.

Geef een reactie

